Counter-Strike: GO
Counter-Strike: Global Offensive rozszerza tę samą klasyczną rozgrywkę drużynową, która była pionierem w swojej dziedzinie, kiedy 12 lat temu stawiała pierwsze kroki. Gra zawiera ogromny arsenał ponad 45 sztuk broni, dużo map, nowe tryby gry, ulepszoną grafikę, rankingi i ponad 165 nagród do zdobycia. CS:GO jest czymś, co każdy musi mieć.Na co jeszcze czekasz? Dołącz do swoich znajomych w sieci i JAZDA, JAZDA!