Cosmos Bit
Wciel się w heroiczną, kosmiczną wojowniczkę, Stellę Mironovę, i eksploruj świat wypełniony ekscytującymi elementami i niebezpieczeństwem. W Cosmos Bit będziesz cieszyć się urokiem ery 8-bitowców w grze, która czerpie z klasycznych platformówek pełnych akcji i eksploracji z lat 80. i 90. ubiegłego wieku. Twoja misja poprowadzi cię przez mnóstwo różnych krajobrazów, bitwy z hordami potworów, wymagające wyzwania logiczne, a nawet potyczki z potężnymi bossami! Czy uda ci się zebrać minerały na każdym poziomie, aby jeszcze bardziej rozwinąć moc? Wyzwanie jest znaczne, ale nie frustrujące. Gra sprawia przyjemność weteranom i graczom, dla których ten gatunek jest zupełnie nowy! Cechy * Hołd dla gier w stylu Metroidvania! * Gra retro w stylu pixel art! * Wspaniała ścieżka dźwiękowa w stylu Synth Wave od Jake’a D. Bindego!