CORE.SYS
Włam się, zdobądź ściśle chronione dane i wyjdź bez szwanku w dynamicznej symulacji hakowania! Przygotuj się na hakowanie coraz bardziej złożonych systemów komputerowych w stylu retro arcade. CORE.SYS to logiczna gra akcji, w której musisz przebić się przez cyfrowe zabezpieczenia dzięki szybkiemu myśleniu strategicznemu. Przesuwaj kursor po siatce 5x5 z klawiszami alfanumerycznymi, użyj zdolności skanowania, aby zidentyfikować następny potrzebny fragment kodu, i wybierz odpowiedni panel, aby zakończyć sekwencję, omijając w ten sposób zabezpieczenia i uzyskując dostęp do następnej warstwy. Ale uważaj! Im głębiej się przedostaniesz, tym intensywniejsze będą działania zapór sieciowych. Czy potrafisz zlokalizować dane, które musisz wydobyć, i wyjść z opresji bez szwanku?