Cooking
Prowadź własną restaurację i przygotowuj najbardziej kultowe japońskie dania oraz tradycyjne napoje. Przyjmuj zamówienia, przygotowuj posiłki, dekoruj swoją restaurację i rozwijaj swoje umiejętności kulinarne każdego dnia. RÓB GOTOWANIE KROK PO KROKU… Twoja kuchnia jest wyposażona we wszystko, czego potrzebujesz, aby przygotować najsmaczniejsze sushi. Postępuj zgodnie z listą zadań do wykonania i wybieraj spośród wielu dostępnych rodzajów ryb, warzyw i przypraw, dodając je zgodnie z życzeniem klienta. …I DOSTOSUJ WSZYSTKO DO WŁASNYCH UPODOBAŃ Zarabiaj pieniądze na realizacji zamówień i personalizuj wnętrze swojej restauracji w Cooking. Po każdym zamówieniu zdobędziesz wystarczającą ilość pieniędzy, aby ulepszyć swoje wyposażenie lub kupić nowe dekoracje. Ciesz się nowymi krzesłami, stołami, roślinami i przyborami kuchennymi. Zostań mistrzem w komponowaniu idealnego sushi! Bądź precyzyjny i używaj dokładnej ilości składników, takich jak sos sojowy czy ryż. Mieszaj składniki z pasją i wykonuj każdy krok z maksymalną precyzją, aby stać się prawdziwym mistrzem gotowania!