Construction Simulator - Spaceport Expansion
Czy kiedykolwiek zdarzyło ci się marzyć o tym, by przyczynić się do eksploracji wszechświata? Jeśli tak, to dołącz rozszerzenie Spaceport Expansion do Construction Simulator! To DLC przenosi cię na nową mapę na tropikalnym półwyspie, gdzie musisz zbudować port kosmiczny od podstaw. Dwie nowe kampanie (każda z trzema misjami) oraz epicka kampania finałowa składająca się z dwóch misji pozwolą ci zbudować centrum badawcze, wyrzutnię rakiet i wiele innych obiektów potrzebnych do pomyślnego wysłania satelity badawczego w kosmos. Wraz z dalszymi misjami, zadania te zapewnią ci około 40 do 50 godzin dodatkowego czasu gry. Dlaczego nie cieszyć się nimi w rozbudowanych sesjach wieloosobowych ze znajomymi? Ogromne place budowy czekają na ciebie!