Construction Simulator - Customization Kit
Plac budowy jest całym twoim światem, a więc odpicuj kask i dodaj odrobinę koloru do prac budowlanych! Customization Kit zawiera dodatkowe style dla sprzętu ochronnego – spersonalizuj swoje kaski 9 różnymi ciekawymi i kolorowymi projektami, od płomieni po kropki. Wybierz też spośród różnych ochronników słuchu i okularów.