Construction Simulator 2 US - Console Edition
Construction Simulator 2 – przebój z platform mobilnych – jest już dostępny na konsolę Xbox One! Poznaj jeden z najbogatszych symulatorów budowlanych na urządzenia mobilne zoptymalizowany dla twojej konsoli. W Construction Simulator 2 US – Console Edition gracz staje na czele własnej firmy budowlanej i siada za sterami 40 oryginalnych, licencjonowanych maszyn budowlanych firm takich jak Caterpillar, Liebherr, Palfinger, Bell, STILL, ATLAS Mack Trucks, MEILLER Kipper i Kenworth. Kop do woli w kontynuacji popularnej gry Construction Simulator 2014. Siądź za sterami ogromnych żurawi, ładuj materiały budowlane, wylewaj cement i kładź asfalt na ulicach miasta Westside Plains. Construction Simulator 2 US – Console Edition rozgrywa się w Stanach Zjednoczonych, gdzie nie brakuje dróg do budowy i zleceń do wykonania rozmaitymi maszynami budowlanymi. Rozwijaj działalność o nowe regiony, poszerzaj flotę i wykonuj ponad 60 atrakcyjnych i pełnych wyzwań zleceń budowlanych. PRZEBÓJ Z PLATFORM MOBILNYCH – TERAZ NA KONSOLĘ XBOX ONE Construction Simulator 2 – przebój z platform mobilnych – jest dostępny na konsolę Xbox One! Korzystaj z kontrolera bezprzewodowego dla konsoli Xbox One, zdobywaj osiągnięcia, a także odkrywaj Westside Plains jak nigdy dotąd, dzięki grafice zoptymalizowanej dla konsoli Xbox One. OGROMNA FLOTA 40 POJAZDÓW I MASZYN Oryginalne, licencjonowane maszyny budowlane firm Caterpillar, Liebherr, Palfinger, Bell Equipment, STILL, ATLAS Mack Trucks, MEILLER Kipper i Kenworth. Siądź za sterami traktora gąsienicowego D8T, koparki 430F2 lub wozidła 745C firmy CAT, żurawia do załadunku PK 27002 SH firmy Palfinger, żurawia wieżowego 81K i żurawia mobilnego LTM 1300 firmy Liebherr, ładowarki kołowej L310 firmy ATLAS oraz wozidła B45E firmy Bell Equipment, a także T880 firmy Kenworth. PONAD 60 RÓŻNYCH ZLECEŃ BUDOWLANYCH Odkryj Westside Plains i wykonaj ponad 60 atrakcyjnych i pełnych wyzwań zleceń budowlanych, takich jak naprawa zepsutych dróg, odbudowa mostu kolejowego, drobne prace ogrodnicze, budowa nowych mieszkań i hal przemysłowych, a także transport towarów i maszyn, wznoszenie apartamentowców, naprawa kanałów i nie tylko. WŁASNA FIRMA BUDOWLANA Załóż własną firmę i zacznij odkrywać nowe regiony Westside Plains, przyjmując coraz większe i bardziej intratne zlecenia budowlane w otwartym świecie Construction Simulator 2 US – Console Edition. ZAWIERA BUDOWĘ I NAPRAWĘ DRÓG Po raz pierwszy w serii Construction Simulator 2 US – Console Edition umożliwia budowę i naprawę dróg. Doświadcz gry z zupełnie nowej perspektywy, korzystając ze specjalnych maszyn firmy Caterpillar, i wykonuj jeszcze bardziej zróżnicowane zadania na placu budowy.