Constance
Stań się farbą Wykorzystuj związane z farbą mechaniki, by nieprzerwanie przepływać przez świat, nurkować w kierunku ziemi i ścian, a także przebijać się przez powietrze i wrogów! Władaj pędzlem Spraw, by twoja postać stała się jeszcze silniejsza, odblokowując nowe techniki malarskie, które pomogą ci pokonać groźnych przeciwników, stawić czoła platformowym wyzwaniom, rozwiązać złożone łamigłówki i dokonać postępów w grze. Poznaj siebie Badaj nieliniowe, przeplatające się ze sobą światy Constance i odkryj niezliczone tajemnice, zdolności, ulepszenia, postaci, zadania poboczne i inspirujące momenty. Dąż do równowagi Korzystanie z technik malarskich zanieczyszcza twoją farbę. Jeśli twoja farba zostanie całkowicie zanieczyszczona, doświadczysz negatywnych efektów, więc uważaj! Zainspiruj się Wykorzystaj inspiracje odnalezione w trakcie podróży, by stworzyć szkice w dzienniku. Szkice wzmacniają i modyfikują zdolności Constance. Zbierz odpowiednie materiały i zmień swoje szkice w jeszcze potężniejsze dzieła sztuki. W śmierci tkwi wybór Jeśli zginiesz, zdecyduj o tym, w jaki sposób będziesz kontynuować swoją podróż. Chcesz przeć dalej przez wyzwanie, ale za odpowiednią cenę? A może wrócisz do bezpiecznego punktu i tym razem podążysz inną ścieżką? Świat pełen wyobraźni Świat wewnętrzny jest mocno powiązany ze zdrowiem psychicznym Constance, a każdy kolorowy biom, wyjątkowi wrogowie i unikalne postacie reprezentują różne aspekty jej psychiki i osobistej historii. Interaktywna historia Stań się częścią wspomnień związanych z osobistymi zmaganiami, kreatywnością, równowagą między pracą a życiem osobistym i wewnętrznym celem. Wciel się w odzianą w skarpetki Constance i odkryj jej przeszłość!