Conquistadorio
Podbójca, który przeszedł wiele prób w swoim życiu, postanowił przejść na emeryturę i zostać eremitą. Po prostu leżeć w swojej samotnej jaskini z dala od ludzi. Ale wydaje się, że sama losowość rzuca ci nowe wyzwania nawet w tak prostym przedsięwzięciu. Grobowiec, w którym lubisz spać, zniknął. Musisz wyruszyć na poszukiwanie i rozwiązać wiele zagadek po drodze. Fabuła: Masz za zadanie znaleźć zaginiony przedmiot. Zagadki: Pomysłowe i trudne zagadki będą cię angażować przez godziny z intrygującymi logicznymi wyzwaniami. Grafika: Charakterystyczny styl ręcznie rysowany pozwoli ci cieszyć się unikalną i czarującą estetyką. Dźwięk: Dźwięki otoczenia, muzyka w tle i efekty dźwiękowe postaci pomogą ci jeszcze głębiej zanurzyć się w grę. Dialogi: Conquistador opiera się na niena werbalnym opowiadaniu. Dlatego nie ma długich i nudnych dialogów — tylko wyraziste animacje postaci i otoczenia.