Commander Cherry for Kinect
ZRÓB ZDJĘCIE SWOJEGO CIAŁA, PO KTÓRYM BĘDZIESZ MÓGŁ CHODZIĆ! Witaj, kadecie! Pomagaj Komandorowi Cherry'emu w trakcie jego pełnej przygód misji i używaj swojego ciała w kreatywny sposób! W czasie gry używasz jednocześnie czujnika ruchu Kinect i gamepada. Możesz zagrać w pojedynkę lub z przyjacielem!