Codename: Black Crow
Aurora nigdy nie miała wyboru. Wychowana na polu bitwy jako dziecięcy żołnierz, teraz przeszłość powraca. Codename: Black Crow łączy bezlitosne tempo strzelanek zręcznościowych z widokiem z góry z rozwojem postaci w stylu RPG oraz osobistą, emocjonalną historią. Akcja gry toczy się kilka lat po wydarzeniach z Biomech Hell. Codename: Black Crow opowiada o Aurorze, młodej żołnierce szkolonej przez legendy wojenne Rocka i Stana — lepiej znanych jako Thunderflash. Jako dziecko-żołnierz w odległym regionie Meksyku, Aurora niesie bolesną przeszłość, ujawnianą poprzez precyzyjne, mocne dialogi i ilustrowane, wysokiej rozdzielczości sceny w stylu anime, które wzbogacają retro klimat gry. Zaczynasz z nożem i garścią racji żywnościowych w nieprzyjaznej krainie pełnej wrogów. Używaj radaru, by eksplorować ponad 100 obszarów, zbierać zasoby, oczyszczać posterunki, znajdować nowy ekwipunek i ulepszać go na stołach warsztatowych. Zdobywaj kolejne poziomy, odblokowuj nowe schematy i staw czoła brutalnym bossom oraz wyzwaniom. Thunderflash 2 został zintegrowany jako odblokowywany bonus w środku Codename: Black Crow. Ukończ główną kampanię, by odblokować to retro-doświadczenie shooterowe. Cechy: * Dojrzała, emocjonalna fabuła pełna mocnych momentów. * Walcz, eksploruj, zbieraj materiały i twórz ulepszenia. * Odblokowuj nowy ekwipunek, zyskuj dostęp do świeżych ścieżek i taktyk. * Odkryj 3 różne zakończenia. * Opanowuj posterunki wroga i zmierz się z brutalnymi bossami. * Odblokuj Thunderflash 2, bezpośrednią kontynuację Thunderflash! * Autentyczny styl grafiki pikselowej 16-bit. * Piękne, ręcznie rysowane ilustracje stworzone przez Coconut Art.