Cocoon
COCOON to najnowsze dzieło Jeppe Carlsena, głównego projektanta rozgrywki w LIMBO i INSIDE. Przeżyj niesamowitą przygodę w światach wewnątrz światów – opanuj technikę przeskakiwania między światami, aby odkryć kosmiczną tajemnicę. Światy wewnątrz światów COCOON przedstawia zupełnie nowatorskie podejście do gatunku przygodówek logicznych – każdy ze światów mieści się w kuli, którą możesz nieść na swych plecach. Opanuj kluczową mechanikę przeskakiwania między światami – łącz je, modyfikuj i przestawiaj, aby rozwiązać skomplikowane zagadki. Obca technologia Odnajdź się w obcych ekosystemach i korzystaj z biomechanicznych urządzeń pozostawionych przez pradawną cywilizację. Przemierzaj unikatowe, różnorodne biomy, od obiektów przemysłowych po organiczne jaskinie, i odkrywaj, co je łączy. Umiejętności kuli Do każdej kuli przypisana jest umiejętność do odblokowania, dzięki której zamieni się ona w bezcenne narzędzie przydatne w innych światach. Korzystaj z tych umiejętności, aby odkrywać ukryte ścieżki i obiekty, strzelać pociskami, używać przełączników i wiele więcej. Potworni wartownicy Na straży każdego ze światów stoją potężni wartownicy. Staw im czoła w zaciętych bitwach – każda z nich będzie zupełnie wyjątkowa i będzie wymagała opanowania nowych, satysfakcjonujących mechanik.