Cloudpunk - XBS/X
Oto twoja pierwsza noc jako dostawca Cloudpunk w cyberpunkowym mieście Nivalis, gdzie masz okazję do interakcji z ludźmi, sztuczną inteligencją i androidami, a każde z nich ma swoją własną historię do opowiedzenia. Nazywasz się Rania. To twoja pierwsza noc jako pracownik Cloudpunk, nie do końca legalnej firmy dostawczej w rozległym mieście Nivalis. Dostarczasz wszędzie, od Szpiku - będącego rdzeniem miasta, aż po szczyty drapaczy chmur przeszywające szare chmury na wysokości tak wielkiej, że prawie sięgającej troposfery. Żadne zlecenie nie jest zbyt niebezpieczne i nie ma nikogo szybszego od dostawcy Cloudpunk. Ta cyberpunkowa gra oparta jest na historiach, w których możesz spotkać najróżniejsze postacie, takie jak androidy, sztuczną inteligencję, czy pozbawionych skrupułów ludzi z różnych grup społecznych. Każdy ma historię, a w Nivalis wszystko może się zmienić w zaledwie jedną noc.