Close to the Sun.
Jest rok 1897. Olbrzymi statek badawczy Helios stoi w bezruchu na otwartym morzu. Nad bezlitosnymi falami uderzającymi o jego kadłub zbierają się ciemne chmury. Gdzie okiem nie sięgnąć widać gigantyczne, zdobione posągi. Zrodzony z utopijnej wizji Nikoli Tesli Helios stanowi niezależną od wpływów politycznych i odizolowaną od opinii publicznej przystań dla najwybitniejszych ludzi nauki. To miejsce, gdzie przekracza się granice współczesnej wiedzy o materii i czasie. Na pokład wchodzi dziennikarka Rose Archer, która pragnie odszukać swoją siostrę Adę, ale szybko odkrywa, że coś jest nie tak. Olbrzymie hale stoją puste, a w powietrzu unosi się odór gnijących ciał. Panuje absolutna cisza. Na drzwiach wejściowych widnieje wymalowane słowo… KWARANTANNA!