Clockwork Tales: Of Glass and Ink
Wkrocz do ekscytującego świata przygodowo-detektywistycznej gry w steampunkowych realiach! Dziwne trzęsienia ziemi obracają w ruinę miasta na całym świecie. Genialny doktor Ambroży Ink ma nadzieję odkryć przyczynę tych zjawisk, lecz potrzebuje do tego pomocy swej starej znajomej, agentki Ewangeliny Glass. Bohaterka będzie musiała wkroczyć do zamku Generała Inżyniera Gottlandii, by poznać prawdę i powstrzymać kataklizm.