CLeM
CLeM to fabularna, przygodowa łamigłówka podszyta nutką mroku. Przenieś się do świata, gdzie łamigłówki splatają się z eksploracją, tworząc wyjątkową opowieść opartą na alchemii. Budzi cię głos. Daje ci cel. Drogę pomogą ci znaleźć pełen tajemniczych wpisów zeszyt i czekający na poznanie dom. MROCZNA PRZYGODA PEŁNA TAJEMNIC Budzisz się w zimnym, ciemnawym pomieszczeniu. Twoje zmysły powoli przystosowują się do otoczenia, które wydaje się zaskakująco znajome. Nie możesz jednak pozbyć się dziwnego uczucia, że coś jest nie tak. Twoją uwagę zwraca coś leżącego na ziemi. Zeszyt z napisem „CLeM”. Przeglądając jego pokryte szczegółowymi rysunkami owadów i tajemniczymi symbolami strony, znajdujesz enigmatyczną wiadomość: „Przynieś mi PIĘKNO”. Starasz się rozszyfrować zapiski, jednak wtedy znów rozbrzmiewa głos. ROZWIĄZUJ ŁAMIGŁÓWKI I ZNAJDŹ SWOJĄ DROGĘ Łamigłówki splatają się z eksploracją, tworząc wyjątkową rozgrywkę fabularną, którą nazywamy „puzzlevania”. Przed tobą zagadkowa historia i niezliczone wyzwania. TWÓRZ ZACZAROWANE ZABAWKI I ODKRYWAJ TAJEMNICE Twórz magiczne zabawki, które pomogą ci odkrywać tajemnice, dosięgać niedostępnych obszarów i odzyskiwać rzeczy z przeszłości, prowadząc do nowych odkryć w znajomych miejscach. ODKRYJ UROCZY, MROCZNY ŚWIAT Zbadaj pozornie opuszczony dom, mając do towarzystwa nieznany głos oraz zeszyt pełen zapisków i rysunków o alchemii, owadach i innych dziwactwach. PODĄŻAJ KU PRZEZNACZENIU Wybierz swój los w tej mrocznej opowieści o manipulacji, dumie, przebaczeniu i odkupieniu.