Clarity: The Seven Demons of Vanguardia
Pokonuj demony, aby pomścić zmarłego ojca w platformówce akcji z przewijaniem w bok! Gdy ojca pewnego chłopca niespodziewanie zabija przerażający demon piorunów, chłopiec odważnie wyrusza, by się zemścić. Wciel się w rolę tego młodego bohatera, który uczy się gromadzić i posługiwać się potężną demoniczną magią zwaną Clarity. Biegaj, skacz, wykonuj skoki w powietrzu i wymachuj mieczem, przemierzając 7 światów w stylu side-scrolling, pokonując pomniejsze potwory demoniczne i unikając podstępnych pułapek, aby dotrzeć do bossa na każdym unikalnym etapie! Clarity: The Seven Demons of Vanguardia to platformówka akcji z ręcznie rysowaną grafiką w jakości HD, w której nacisk położono na przemyślane nagrody. Dostosuj grę do swoich preferencji, wybierając jeden z wielu poziomów trudności. Wybierz poziom, który chcesz pokonać w pierwszej kolejności, ale pamiętaj, aby zbierać miecze demonów od pokonanych bossów w kolejności, która zapewni Ci strategiczną przewagę nad następnym przeciwnikiem. Każdy demon ma słabość żywiołową, którą można wykorzystać! Wykonuj cięcia mieczem w walce wręcz lub rzucaj zaklęcia za pomocą laski, zużywając Clarity, którą odebrałeś pokonanym wrogom. Czy będziesz gotowy na ostateczną rozgrywkę?