CityDriver
CityDriver oferuje szansę poznania ulic Monachium za kierownicą różnych aut. Wykonuj różnorodne misje i wyzwania, czerp frajdę z prowadzenia auta w sposób zrelaksowany bądź sportowy i ucz się jazdy w ruchu drogowym – a wszystko to z realistyczną fizyką pojazdów. Możesz rozpocząć zwiedzanie Monachium z jednej z wielu lokacji w wybranym przez siebie pojeździe z następujących klas: SUV-y, auta sportowe lub auta kompaktowe z silnikiem elektrycznym lub spalinowym i automatyczną lub ręczną skrzynią biegów. Wszystkie auta oferują pełna interaktywność z zewnątrz i od środka. Odkryj centrum Monachium oraz pobliską autostradę i drogi krajowe. Wiernie odwzorowane charakterystyczne punkty, budynki historyczne, pomniki, reklamy, znaki drogowe i inne znaki rozpoznawcze czekają w wirtualnej replice miasta. Podczas jazdy będziesz otrzymywać losowe misje jak transport pasażerów czy zlecenia odbioru i dostawy. Sprawdź swoje umiejętności na placu manewrowym. Zdołasz zapanować nad autem również podczas slalomu i poślizgów?