Cities: Skylines + Surviving Mars
Cities: Skylines oraz Surviving Mars oferują pakiet wyzwań, które wymagają mistrzowskiego zarządzania. Jeśli lubisz budować miasta, spróbuj swoich sił w klasycznym Cities: Skylines lub sięgnij do gwiazd dzięki osadzonemu w realiach sci-fi Surviving Mars.