Cinders
Dojrzałe podejście do historii Kopciuszka - teraz bowiem od wyborów gracza zależy, w ktorą stronę rozwinie się opowieść rodem z klasycznej bajki. Cinders to młoda i bystra kobieta żyjąca z apodyktyczną macochą i jej dwiema córkami - zupełnie jak postać w pewnej znanej bajce. Jednak w przeciwieństwie do swej bajkowej odpowiedniczki Cinders nie boi się wziąć spraw w swoje ręce. Nawet jeśli oznacza to złamanie obowiązujących zasad... Gra opowiada o czterech kobietach, ich życiowej drodze, o wolności, marzeniach, siostrzanych więziach i poszukiwaniach szczęśliwego zakończenia. Nawet jeśli nie do końca mieści się ono w moralnych standardach właściwych klasycznym bajkom. Wiele zakończeń, 120 punktów decyzyjnych i ponad 300 wyborów do dokonania - Cinders oddaje ci całkowitą kontrolę nad osobowością głównej bohaterki oraz biegiem jej historii.