Christmas Soul
Tajemnicze istoty z kosmosu – Beboki – przybyły na Ziemię, by zgasić blask najpiękniejszego czasu w roku. Co gorsza, Święty Mikołaj i jego pomocnicy zostali porwani. Na szczęście nie wszystko stracone. Wciel się w dzielnego bałwana - ostatniego obrońcę Świąt, który wyrusza w pełną niebezpieczeństw podróż. Ocal Mikołaja, pokonaj najeźdźców i przywróć wiarę w dobroć i pokój. Czy odważysz się stanąć do walki o ducha świąt? Kluczowe cechy Kampania dla jednego gracza z wyraźnym celem: odnaleźć Świętego Mikołaja i rozprawić się z najeźdźcami. Dynamiczne starcia – zręcznościowe walki wręcz i dystansowe, wymagające refleksu, unikania ataków i wykorzystywania słabości przeciwników. Zróżnicowane lokacje – mroźne wsie, ośnieżone lasy, lodowe jaskinie i obce, kosmiczne przestrzenie, każda z własnymi wyzwaniami i klimatem. Sekwencje platformowe i wyzwania – skoki, pułapki i interakcje ze środowiskiem, które przetestują Twoją precyzję. Krótka, treściwa przygoda – idealna na jeden lub dwa intensywne wieczory. Brak mikrotransakcji – cała obecna i przyszła zawartość jest dostępna w ramach zakupu.