Chorus DEMO
Onu yaratmış karanlık tarikatı yok etme görevinde Nara'yı kontrol et. Uzay savaşı nişancı oyunlarının gerçek evrimi olan bu oyunda, yok edici silahları ve zihin bükme becerilerini aç. Önsezilere sahip yıldız gemisi Forsaken ile kadim tapınakları keşfet, heyecan verici yerçekimsiz ortam savaşlarına katıl ve gerçekliğimizin ötesine yolculuğa çık. BİR KEFARET YOLCULUĞU - Nara'ya lanetli geçmişiyle yüzleşirken eşlik et. Circle'a ve liderleri Great Prophet'a karşı direniş güçlerini birleştirmek için ne pahasına olursa olsun galaksi boyunca gerçekliğin ötesine yolculuk et. HİÇLİĞİN ÖTESİNE GİT - Gizem ve çatışmayla dolu karanlık ve yeni bir evrene gir. Devasa uzay istasyonları ve evrenin tuhaf bölgeleri gibi destansı mekânları keşfet. Destansı kozmik ortamlardan dar parlak koridorlara kadar heyecan verici yerçekimsiz ortamlardaki hava muharebelerine katıl. Chorus uzay keşfinin gösterişini ve boyutunu, coşkulu ve hızlı tempolu bir aksiyonla dengeliyor. BİR PİLOT, BİR GEMİ, BİR CANLI SİLAH - Güçlü ve eşsiz silahların yanında savaş yükseltmelerini topla. Devasa düşman sürülerini alt etmek ve muazzam savaş gemilerini yok etmek için kendi geminin eşsiz sürme mekaniklerinde ve altıncı his, ışınlanma ve telekinezi gibi ölümcül zihin bükme becerilerinde uzmanlaş. Bizzat en kudretli canlı silah olmak için güçlerini birleştir.