Chess Infinity: Klasyczne Rzymskie Zestawy Szachowe
Wejdź do świata starożytnego Rzymu z Klasycznymi Rzymskimi Zestawami Szachowymi. Ten zestaw zawiera 9 mistrzowsko wykonanych zestawów szachowych, zainspirowanych klasycznymi rzeźbami z Rzymu. Od błyszczącego metalu po polerowane drewno cedrowe, każda figura dumnie stoi na własnym cokole, przedstawiając centurionów, cesarzy i urzędników senatu z heroiczną autentycznością. Idealny dla tych, którzy cenią artyzm klasycznej rzeźby, Klasyczne Rzymskie Zestawy Szachowe zamieniają każdą rozgrywkę w hołd dla potęgi i dziedzictwa Rzymu. Poczuj ciężar historii przy każdym ruchu, gdy twoi centurioni i cesarze stają do bitwy.