Chef's Tail
Na odległych brzegach pewnej rzeki po schodach wchodzi uroczy, ale przerażający pochód. Zmęczeni podróżnicy tego podziemnego królestwa, wyczerpani długą podróżą, zamierzają wykonać kolejny krok w swojej podróży... Jednak zanim to zostanie zrobione to czemu by skosztować pysznej, gorącej szarlotki - taką jak kiedyś robiła babcia! Jesteś dziką bestią, strażnikiem podziemi, nieokiełznanym i gotującym kotem! Jako mistrz kuchni tego podziemia, pozwól podróżującym duszom zasmakować ziemskiego jedzenia, aby umilić im czas podczas kolejnej, długiej podróży. ZBIERANIE W podziemiach rzeczywiście rosną rośliny. Ale są z natury kruche i wymagają stałej opieki, by się rozwijać w tym obcym świecie. Jako szef kuchni musisz wskrzeszać drzewa i pielęgnować je w okresach „życia”, by mieć nieograniczone zasoby składników do swoich potraw. ŁOWIENIE Od czasu do czasu do podziemi zakradają się też ryby. To jest dla Ciebie bardzo dobra wiadomość - czyż prawdziwy „Kot Kucharz” nie lubi łowić trochę na boku? Wybierz porę dnia, odpowiednią przynętę, może zaczekaj na deszcz i ciesz się obfitymi zbiorami najlepszych ryb z miejsca innego niż rzeka Styks. GOTOWANIE Uroczyste i ciche upiory podziemia pragną jedynie ucztować przy ziemskim jedzeniu - jest to najlepsza ulga po wyczerpującej podróży. Zdobądź przybory kuchenne i przygotuj najlepsze potrawy, jakie przyjdą Ci do głowy. Choć Twoi upiorni klienci są jednak trochę niechętni do rozstania się ze swoimi monetami. Upewnij się, że odpowiednio ich "zachęcasz” do zakupów. Bądź ostrożny, ponieważ niektórzy są na tyle odważni, by ukraść produkty Twojej ciężkiej pracy! NAUKA Dobre przepisy nie rosną na drzewach. Rozszerzając swój katalog składników, nauczysz się więcej przepisów. Tak się składa, że ​​duchy przychodzą grupami według swoich preferencji żywieniowych. Niektórzy lubią potrawy z łososiem, inni lubią miód. Upewnij się, że jesteś przygotowany ucząc się wszystkich dostępnych przepisów.