Chains of Freedom
Wkrocz do świata ekscytującej, turowej gry taktycznej osadzonej w dystopijnym świecie fikcyjnego państwa w Europie Wschodniej. Poprowadź elitarny oddział militarny, wykonując ryzykowne misje, i stawiaj czoła niebezpieczeństwom, ułudzie oraz moralnym dylematom. Poznaj zagmatwaną intrygę zagrażającą narodowi i bierz udział w taktycznych bitwach wymagających precyzji na każdym kroku. Wyposażaj swój zespół w bronie i sprzęt, dostosowując umiejętności postaci do zmieniających się wyzwań. Stań na wysokości zadania i wykonuj emocjonujące misje, które sprawdzą twoje możliwości. Odkryj prawdę w świecie, w którym to w twoich rękach spoczywa los narodu. Walka turowa Ostrożnie planuj swoje kroki w taktycznych bojach, bo stawka jest wysoka, a każda decyzja ma wpływ na twoje dalsze losy. Wykorzystuj wyjątkowe umiejętności członków swojego oddziału, by przechytrzyć i pokonać wrogów. Porywająca fabuła Poznaj złożoną historię, w której trafisz na złowrogiego naukowca, serum kontrolujące umysł i rząd będący na granicy upadku. Przedzieraj się przez kolejne warstwy konspiracji i zdrady, by ocalić kraj. Przygotuj się na przetrwanie Wyposażaj swój oddział w różnorodne bronie, od haków rzeźnickich i toporów po miotacze ognia oraz moździerze. Ulepszaj wyjątkowe umiejętności swoich postaci, dopasowując biokryształy, które znajdziesz w trakcie zabawy. Szukaj amunicji i korzystaj z rozmaitych przedmiotów jednorazowych takich jak pakiety uzdrawiające czy koktajle Mołotowa, by przetrwać i zwyciężyć w świecie, w którym z każdej strony czyha zagrożenie. Postapokaliptyczny świat Odkrywaj klimatyczne, tajemnicze regiony fikcyjnego, postapokaliptycznego świata Europy Wschodniej: od brudnych, opustoszałych miast do tajnych laboratoriów ukrytych w lesie czy umocnionych baz wojskowych.