Celestial Ascend
Wznieś się ponad chmury i podążaj za samotnym podróżnikiem w wyprawie, która łączy elegancką platformówkę ze spokojną eksploracją. Każdy poziom to oniryczny rozdział większej opowieści o stracie, determinacji i nadziei na drugą szansę dla ludzkości. Szybuj nad unoszącymi się wyspami, wspinaj się na strzeliste konstrukcje i nawiguj w zmiennych warunkach grawitacji, podczas gdy przyjazne duchy przewodniczki dzielą się fragmentami historii i uczą Cię nowych umiejętności. Gra, zaprojektowana z myślą o płynności i uważności, przedkłada jasność nad frustrację: precyzyjne skoki dają poczucie komfortu, wyzwania są sprawiedliwe, a zagadki środowiskowe naturalnie wpasowują się w świat gry. Malarska oprawa graficzna i eteryczna ścieżka dźwiękowa sprawiają, że każdy widok to chwila warta zatrzymania się – bez pośpiechu.