Cat Quest III
Rozpocznij cudowną kocią przygodę w Cat Quest III, trzeciej odsłonie nagradzanej serii Cat Quest! Graj jako miauczący kociokorsarz w otwartym świecie RPG akcji 2,5D i ruszaj do fantastycznego pirackiego świata – na Miauraiby. To archipelag pełen pirackich szczurów szukających Gwiazdy Północy – dawno zaginionego, miautycznego skarbu. U boku swojego wiernego duchowego towarzysza postaw żagle i ruszaj na Miauraiby własnym statkiem! Strzeż się jednak, bo szykuje się bunt, a hordy pirackich szczurów pod wodzą swego króla zamiaurzają na ciebie polować… POWRÓT KOTA Najbardziej urocze RPG akcji, które znasz i kochasz, powraca w kot-lorowej przygodzie, pełnej cudownie zabawnej rozgrywki! Zanurz się w niesamowitym nowym świecie, pełnym zróżnicowanych lochów i biomów, które musisz odkryć. Czekają na ciebie zaciekłe bitwy z użyciem przebudowanego systemu walk obejmującego serię ataków oraz wymianę broni. Możesz grać solo albo w lokalnym trybie kociej współpracy! ŻEGLUJ NA MIAURAIBACH Po raz pierwszy w historii seri ruszaj na morza i oceany oraz walcz na pokładzie własnego statku! Odkrywaj niezbadane wody, wychodź na brzeg i szukaj skarbów w niesamowitym pirackim świecie – na Miauraibach! Znajdziesz mnóstwo skarbów, w tym nowe uzbrojenie, takie jak koci garłacz, mrrruczące zaklęcia, połyskliwe kot-stiumy i nie tylko! SZUKAJ TAM, GDZIE X Rozpocznij własne polowanie na skarby i napisz własną historię. Masz całkowitą dowolność, więc możesz chodzić własnymi ścieżkami! Odkryj najdalsze zakotki Miauraibów we własnym tempie albo krzyknij „ahoj” do towarzyszy i pomóż im w trakcie ich wypraw – w dowolnym porządku! Tajemnice Gwiazdy Północy sięgają odległych lądów, a ty musisz je zbadać, zebrać wskazówki oraz odkryć liczne sekrety Miauraibów. Nie baw się w kotka i myszkę, podnieś kot-wicę i ruszaj!