Atmosferyczna gra typu point-and-click, w której grasz jako mądry biały kot. Pewnego dnia artysta uratował kota, który był w tarapatach, i zaczęli razem mieszkać. Nie było żadnych oznak problemów, dopóki pewnego dnia złego ducha zaatakował artystę. Po tym artysta poważnie zachorował i teraz mądry biały kot musi pomóc swojemu przyjacielowi i ocalić go przed śmiercią. Aby to zrobić, musisz udać się w niebezpieczną podróż do świata duchów i demonów. Nie wszystko tutaj jest tym, czym się wydaje: aby zobaczyć ich prawdziwą formę, potrzebujesz specjalnego kociego wzroku. Będzie to trudna ścieżka, ale żaden demon nie może cię zatrzymać!