Casey Powell Lacrosse 18
Casey Powell Lacrosse 18 oferuje fanom sportu dynamiczną, szybką i wymagającą rozrywkę poziomem zaangażowania gracza i rezultatami zbliżoną do prawdziwego meczu lacrosse z kompletnie przebudowanym trybem rywalizacji, kontroli strzału i uników. Gra posiada również AI, które odpowiada skomplikowanej lacrossowej taktyce 6v6. Dzięki nowoczesnym animacjom motion picture pojedynków, strzałów i odtańczonych goli gra wydaje się jeszcze bliższa rzeczywistości. Nowością w Casey Powell Lacrose 18 jest możliwość tworzenia własnych stadionów i logo drużyny. Co więcej, Lacrosse 18 wyposażony jest we wszechstronny kreator zawodnika i drużyny, pozwalający na zanurzenie się w świat największych turniejów. Każdy, kto oglądał mecz lacrosse dobrze wie, że gra słynie z wyjątkowych pojedynków, szybkich przejść z obrony do ataku i brutalnych zagrań kijem stosowanych przez graczy, aby zatrzymać ofensywę. Jednocześnie umiejętności manewrowania kijem w celu oddania celnych trafień stanowią o atrakcyjności tej dyscypliny. Tryby treningowe, ręczne zamiany, opcje wyboru uderzeń i poprawiona koordynacja kija i ciała gracza dają fanowi lacrosse potrzebne narzędzia, aby zagrać w Casey Powell Lacrosse 18 jak na prawdziwym boisku.