CarGo!
CarGo! to chaotyczna kanapowa kooperacja dla maksymalnie czterech graczy. Pracując jako zespół kurierów, staraj się zebrać i dostarczyć jak najwięcej towarów, uważając przy tym na czas, ruch uliczny i roboty drogowe! Czy jesteś gotowy, aby rozpocząć swoją przygodę z logistyką? Jako świeżo upieczony kierowca dostawczy podejmiesz się różnych zadań transportowych na wielu wyspach Karchipelagu. Pomóż licznym magazynom zdobyć potrzebne towary, bez względu na to, jak dziwne jest zamówienie. Dzięki chaotycznej rozgrywce i napiętym limitom czasowym, CarGo! utrzyma cię na krawędzi fotela! Co-op! Graj solo lub stwórz zespół składający się z maksymalnie czterech kurierów, którzy poradzą sobie z presją. Sprawdź swoje umiejętności komunikacyjne, koordynując trasy i ścigając się z czasem. Niezależnie od tego, czy wykrzykujesz wskazówki, planujesz strategie, czy po prostu śmiejesz się z chaosu, praca zespołowa jest kluczem do sukcesu. Wyróżnienia! Czy wolisz ustalać priorytety swoich zadań, czy dać sobie spokój, podczas gdy inni wykonują pracę za ciebie? Niezależnie od wyboru, po ukończeniu każdego poziomu otrzymasz wyróżnienie za swoje osiągnięcia. Teraz każdy będzie wiedział, jak leniwy lub lekkomyślny jesteś. Zręcznościowe sterowanie! Ciesz się oldschoolowym modelem jazdy, który naśladuje ulubione gry fanów, przywracając nostalgiczny dreszczyk emocji klasycznych gier. Doświadcz najbardziej zabawnej i wciągającej symulacji prowadzenia zabawkowego samochodu, z łatwym do opanowania sterowaniem i zabawnym, zręcznościowym stylem. Ruch uliczny! Podejmij ciągłe wyzwanie tętniących życiem ulic miasta i chaotycznego ruchu ulicznego, który im towarzyszy. Manewrowanie w gąszczu samochodów wymaga nie tylko szybkiego refleksu, ale także strategicznego planowania. Wyprzedzaj ruch uliczny, wykorzystując okazje do przedostania się przez korki i szybkiego dotarcia do celu. Pojazdy! Przejmij kontrolę nad różnymi dziwacznymi pojazdami, od uroczych tuk-tuków po eleganckie samochody wyścigowe. Każdy pojazd oferuje wyjątkowe wrażenia z jazdy, dodając zabawny akcent do misji dostawczych. Podejmij wyzwanie i ciesz się dreszczykiem emocji związanym z dostarczaniem przesyłek z zachowaniem stylu i kreatywności. Przeszkody! Poruszaj się po skomplikowanej sieci ulic miasta, starannie planując trasy, aby uniknąć blokad drogowych i nieoczekiwanych zdarzeń, zapewniając terminowe dostarczanie paczek do miejsc docelowych. Szybkość jest najważniejsza; im szybciej dostarczysz, tym wyższy wynik, więc nie wahaj się wybierać śmiałych skrótów, nawet jeśli oznacza to skakanie przez mosty! Czy jesteś gotowy, aby zasiąść za kierownicą i zostać mistrzem doręczeń? Zapnij pasy i ruszaj do szalonego świata CarGo!