Cannibal Abduction
”Obiad u Ludożerców” opowiada mrożącą krew w żyłach historię Henry’ego i jego próbę ucieczki z domu kanibalistycznej rodziny, zanim stanie się głównym daniem. Chcąc wyrwać się na trochę z miasta, Henry pożycza od ojca samochód i wyjeżdża na weekend. Niestety, w czasie podróży samochód psuje się na odludziu, a Henry przyjmuje pomoc od podejrzanie miłego nieznajomego. BONUS: Jeżeli przeżyjesz, włam się do opuszczonego budynku poczty w poszukiwaniu złomu jako Adam w ”Nocy Nożyczek”. Bierz co chcesz, ale lepiej uważaj. Wycinanka ma inne plany. Przedstawiamy dwie przerażające opowieści autorstwa, mistrza horrorów, Tomása Esconjaureguya. Ten pakiet zawiera dwa survival horrory, które swoją grafiką typu low-poly i stylizacją na filmach VHS podbiją serce każdego miłośnika slasherów. Poza rozwiązywaniem łamigłówek oraz zabawą w kotka i myszkę, musicie za wszelką cenę unikać morderców, używając kryjówek i ciemności. Miejcie się jednak na baczności, gdyż same chowanie się może nie wystarczyć. Czy uda Wam się przetrwać, czy dołączycie do grona Tych, którzy nie mieli tyle szczęścia?