Bus Simulator 21 Next Stop - IVECO BUS Bus Pack
Do wszystkich kierowców autobusów w Angel Shores i Seaside Valley! Chcecie ulepszyć swoją flotę autobusów – najlepiej o zupełnie nowe autobusy? W takim razie to idealne rozszerzenie dla was! Bus Simulator 21 Next Stop – Bus Pack zawiera trzy nowe licencjonowane autobusy od renomowanego producenta IVECO BUS! Skład pakietu: IVECO BUS Crealis 60-metrowy e-przegubowy autobus z 3 osiami i 4 drzwi. IVECO BUS Crossway LE 13-metrowy autobus podmiejski z 2 osiami i 3 drzwiami. IVECO BUS Eway od HEULIEZ 13-metrowy autobus elektryczny z 2 osiami i 3 drzwiami. 3 różne wnętrza Ten pakiet autobusowy zawiera trzy autentyczne projekty wnętrz ze specjalnie opracowanymi wzorami kolorów siedzeń i atrakcyjnymi teksturami podłóg. Wypróbujcie je (dostępne również w innych autobusach) i zostańcie kolejnymi twórcami trendów w transporcie!