Bundle - HoPiKo and Tango Fiesta
Tango Fiesta to przepełniona akcją strzelanka z widokiem top-down (z góry), w trybie kooperacyjnym, dla 1-4 graczy. Gracz znajduje sięw świecie, w którym wydarzenia z każdego filmu akcji z lat 80., jaki kiedykolwiek nakręcono, zamieniają się w rzeczywistość i przytrafiają się jednemu nieszczęśnikowi – Johnowi Strongowi. Połącz siły z przyjaciółmi (nawet z trójką!) i wysadzaj w powietrze, strzelaj i używaj noża, a wszystko to po to, by przedzierać się przez niekończące się, generowane proceduralnie poziomy w najlepszej prawdziwej historii, na której oparto te wszystkie niesamowite filmy!Złowieszczy wirus Nanobyte wydostał się na świat i granie się skończyło... Nadszedł czas, by zapiąć rękawice mocy i uratować swoich braci HoPiKo! HoPiKo to intensywna platformówka typu speed-run, w której stawką jest uratowanie sztuki grania. Skacz z platformy na platformę, unikając śmierci, poszukując skrótów i przedzierając się przez setkę ręcznie stworzonych poziomów, podzielonych na pięcioetapowe miniplansze zaprojektowane tak, by wystawić na próbę Twoją psychiczną wytrzymałość! Konkuruj, by stać się najszybszym na świecie! W grze, w której wynik zależy od szybkości wykonania czynności, obowiązują limity czasowe i można znaleźć retro konsole do gier dające dostęp do unikatowych, bonusowych zadań.