Buckshot Roulette
Zastrzel znajomych Zasiądź za zupełnie nowym stołem dla czterech graczy w trybie rozgrywki wieloosobowej, Targuj się. Żebrz o litość. Zdradzaj. Zwyciężaj. Zdobywaj bogactwa. Strzelba kaliber 12 Zagraj w rosyjską ruletkę strzelbą kaliber 12. Bo strzelby są fajniejsze. Urywająca łeb rozgrywka Intensywna 15-20 minutowa rozgrywka. Wejdź na arenę, rozegraj trzy rundy z Krupierem i odejdź z nagrodą. Albo i nie. Sugestywna atmosfera Witaj w podziemnym klubie nocnym, gdzie metalowe barierki pulsują w rytm zapomnianych automatów perkusyjnych. Podejmij wyzwanie Zmierz się z Krupierem, który ma dokładnie takie same szanse jak ty. Żadnych sztuczek. Potrafisz pokonać go w jego własnej grze? Podwójna stawka albo nic Zaryzykuj jeszcze więcej w nowym trybie. Jak długo przeżyjesz?