Brotherhood United
Biegaj i strzelaj, aby uratować przyjaciół. Nie zapomnij zabrać piwa! Kiedy wasz przyjaciel zostaje porwany, całe bractwo musi chwycić za broń i zgładzić wrogą armię! W tej pikselowej platformówce będziesz biegać, skakać, strzelać i wykonywać uniki, aby przebić się przez wrogów i uratować kumpla. Dostosuj wygląd, korzystając z różnych fryzur, okularów, odzieży, kasków i odcieniów skóry, aby wyglądać dobrze podczas rozwalania wszystkiego dookoła! Wykorzystaj wszystkie rodzaje broni i granatów. Upewnij się, że żaden partner nie został w tyle.