Braid, Anniversary Edition
Naginaj czas, aby rozwiązać subtelne, platformowe łamigłówki, które znajdziesz w tej aktualizacji klasycznej gry niezależnej "Braid" uwzględniającej odświeżoną grafikę i bardzo dogłębną narrację twórcy. Wyrusz w podróż z domu w mieście poprzez serię połączonych światów, w których czas zachowuje się dziwnie, aby odnaleźć nieuchwytną księżniczkę. Po drodze przejdziesz przez wspomnienia i żale, któe nadal cię nawiedzają. Ta zremasterowana edycja rocznicowa nagradzanej gry plaformowej zawiera w pełni odmalowaną grafikę o wysokiej rozdzielczości, nowe efekty dźwiękowe i rozległe komentarze audio. MANIPULUJ CZASEM, ABY RUSZYĆ DO PRZODU Przewijaj i zatrzymuj czas lub korzystaj z jego niezwykłych właściwości w każdym ze światów, aby biegać i skakać poprzez przepięknie namalowane otoczenie. Unikaj niebezpieczeństw, otwieraj drzwi i zbieraj elementy puzzli, aby je złożyć. Jeśli utkniesz na konkretnej zagadce, możesz ją pominąć i wrócić do niej później. ŚWIEŻA WARSTWA FARBY To gra, którą pamiętasz, z jej wszystkimi oryginalnymi wyzwaniami i zapadającą w pamięć, sugestywną muzyką — lecz odmalowana piksel po pikselu, aby każdy z ostrożnie wyrenderowanych światów ożył w wysokiej rozdzielczości. Nowe szczegóły wizualne, animowane efekty pociągnięcia pędzlem i poprawione dźwięki tylko zwiększają immersyjność tego doświadczenia. ZAJRZYJ (GŁĘBOKO) ZA KULISY Zbadaj najrozleglejszą narrację twórcy, jaką kiedykolwiek dodano do gry: ponad 12 godzin spostrzeżeń i rozmów twórcy Jonathana Blowa, artysty Davida Hellmana i innych członków zespołu kreatywnego "Braid". Nawiguj po niej, odwiedzając nowy świat w grze, który także zawiera nowe łamigłówki i przeprojektowane klasyczne zagadki. — Gra autorstwa Thekla, Inc.