BQM - BlockQuest Maker: Remastered
Dungeon maker, który pozwala budować i grać?! Odświeżona grafika BQM uderza z nową, większą mocą! BQM to game maker, który pozwala na tworzenie poziomów w stylu puzzle RPG, pełnych zaskakujących sztuczek i wyzwań, bez konieczności posiadania specjalistycznej wiedzy w zakresie programowania i tworzenia gier. Wyrusz na przygodę w zremasterowanym, upiększonym świecie! Przełączniki, drzwi, NPC, a nawet system walutowy. Przepychaj skrzynie, unikaj pułapek, wykonuj akcje, pokonuj potwory i zdobywaj poziomy! Uważaj na szaloną ilość trików i sztuczek! Gra od samegu startu wypakowana jest poziomami wyzwań, dodaj do tego poziomy publicznie udostępnione przez innych graczy z całego świata, co otrzymasz? Szaloną ilość plansz czekających na śmiałka pełnego sprytu! Czy znasz inną grę z taką pojemnością rozrywki?! Oczywiście, używanie edytora do tworzenia własnych lochów to kolejny sposób na zabawę w BQM! Nawet jeśli nie znasz się na programowaniu, możesz tworzyć skomplikowane pułapki i tworzyć lochy, które zadziwią każdego! Wersja Remastered zawiera wszystkie części dodane w dwóch DLC BQM "SAMURAI ERA" i "CYBER CENTURY".