Born Of Bread
Gdzie nie spojrzeć, stworzenia z innej epoki sieją spustoszenie! Ich złośliwości zagrażają dobru wszystkich. Nietuzinkowy bohater, golem zrodzony z chleba, wpadnie w sam środek gotującej się od tysięcy lat afery. Wspólnie z nowo poznanymi kumplami wyruszy w podróż, a na swojej drodze spotka fascynujące postaci. Niepozorny Bochenek ma szansę stać się bohaterem swojej krainy. Chleb myślący na misji. Wkrocz w świat 2.5D przygodowej gry RPG jako mączny golem, którego oryginalne umiejętności nie kończą się na nieustającym dziecięcym zachwycie! Odkrywaj najróżniejsze regiony świata pękającego w szwach od tajemnic i połącz siły z barwną obsadą złożonych postaci. Staw czoła równie groźnym, co dziwacznym wrogom z pomocą swoich kumpli i daj się ponieść zabawnemu i ekscentrycznemu systemowi walk turowych. Domowej roboty system walk. Born of Bread bierze na tapet motyw walk turowych i urozmaica go o nowy system interakcji, który przetestuje twój refleks. Co jeszcze przed tobą? Zmierzysz się z nowym systemem słabości i wytrzymałości, który wciągnie cię bez reszty! Połącz siły ze swoimi kumplami. Bochenek nie da rady stać się bohaterem w pojedynkę. Podczas swoich przygód poznasz przeróżne postacie – ich wyjątkowe umiejętności przydadzą ci się zarówno podczas eksploracji świata, jak i walk z groźnymi przeciwnikami.