Boreal Tenebrae
Wyrusz na poszukiwania Sary Wciel się w postać nastoletniej dziewczyny o imieniu Bree i poszukaj swojej zaginionej siostry Sary. Rozpoczęła ona rytuał, ale została przez niego pochłonięta i zniknęła. Musisz go dokończyć, ponieważ tylko w ten sposób możesz uratować chory świat Boreal Tenebrae. Eksploruj umierające miasto Przemierzaj chore miasto Dusky River, gdzie wszystko jest niezwykłe. W mieście pojawiły się dziwne skrzynie, które emitują hipnotyzujący ładunek elektrostatyczny. Niektórzy mieszkańcy, w tym Sarah, zostali wchłonięci przez ten tajemniczy obiekt i nigdy nie wrócili. Dowiedz się, co się dzieje i znajdź Sarę. Przeżyj klimatyczną przygodę Przeżyj klimatyczną przygodę z elementami horroru, podczas której wcielisz się w wiele postaci, z których każda ma swoją własną historię. Podróżuj do rzeczywistych miejsc w mieście oraz ich mrocznych wersji. Rozwiąż tajemnice W tym koszmarze musisz rozwiązać zagadkę morderstwa, odnaleźć swoją zaginioną siostrę Sarę i dopełnić tajemniczego rytuału, aby uratować umierające miasto. Czy uda ci się rozwikłać wszystkie mroczne tajemnice Boreal Tenebrae?