Borderlands 3 Gold Weapon Skins Pack
Dodaj odrobinę klasy do swojej ulubionej broni w Borderlands 3, korzystając z Gold Weapon Skins Pack. Pakiet ten zawiera błyskotkę i skórki złotej broni, które można nałożyć na wszystkie giwery.