Bomber Crew
Bomber Crew jest strategicznym symulatorem bombowca, w którym wykonanie zadania jest tak samo ważne jak utrzymanie załogi przy życiu. Śmierć jest bowiem ostateczna! Wznieś się w przestworza w tym wciągającym symulatorze, gdzie każda misja jest przedsięwzięciem wysokiego ryzyka. Zarządzaj wszystkim: paliwem, amunicją, hydrauliką (i nie tylko!) we własnym bombowcu, na który oddziałują bezlitosne prawa fizyki. Zmień jego kolor, korzystając z różnych malowań i wzorów! W powietrzu niebezpieczeństwo nadciąga z każdej strony. Wrogie myśliwce, działa przeciwlotnicze, trudne warunki pogodowe oraz cały szereg innych niebezpieczeństw tylko czeka, żeby Cię strącić. Upewnij się, że Twoja załoga jest odpowiednio przygotowana, co pozwoli jej bezpiecznie wrócić do domu!