Bomb Kitten
Zabaw się dynamitem i przebijaj się przez trudne, zagmatwane jak labirynt poziomy pełne zagadek! W tej oldschoolowej grze akcji wcielisz się w Bomb Kitten, przebiegłego czarnego kota w czerwonej pelerynie! Przebij się przez poziomy na planie siatki, przechytrz wrogów i za pomocą bomb toruj sobie drogę, ale uważaj na kolce i pułapki. Zbieraj ukryte przedmioty, pokonaj 50 wybuchowych wyzwań i dostań się do drabiny wyjściowej, aby uciec z korytarzy labiryntu!