Blood Knights
Dwoje śmiertelnych wrogów połączonych więzami krwi. Żadnej litości. Stań do walki z hordami wrogów u boku Alysy i Jeremy’ego. Rzeź dla dwojga: gra dla jednego lub dwóch graczy! Gra hack'n'slay oferująca rozgrywkę dla jednego lub dwóch graczy z możliwością dołączenia w dowolnym momencie. Tryb kooperacji daje wiele różnych możliwości taktycznych: chwytaj wrogów w uścisk wampira i wysysaj z nich krew, aby zwiększać własną siłę. Wspieraj drugiego gracza, dzieląc się z nim krwią.