Blazing Trail
Dzielisz los ludzkości w tej pionowej strzelance kooperacyjnej, oferującej pełną akcji rozgrywkę. Blazing Trail to izometryczna strzelanka pixel art wymagająca szybkich, mądrych decyzji. Używaj karabinów maszynowych, rakiet i pocisków laserowych do eliminowania przeciwników, burzenia budynków i wież strażniczych, niszczenia bram, zestrzeliwania samolotów i stawiania czoła ogromnym bossom w 7 rozległych strefach walki. Przechodź przez punkty kontrolne i zapisuj postępy uzyskiwane pomiędzy kolejnymi etapami. Ukończ swoją misję samodzielnie lub połącz siły z inną osobą, dla wspólnego celu! Czy potrafisz wyrwać się z matni terrorystów i ocalić świat przed ich maniakalnymi planami?