Blaze i megamaszyny: Wyścigówki ze Zderzakowa
Wszyscy na stanowiska! Przygotujcie się do wzięcia udziału w wyścigu z Blazem i jego megamaszynami! Od kolorowych ulic Zderzakowa po niesamowity tor kaskaderski Monster Dome świat Blaze’a należy do ciebie! Więc zapnij pasy i przejmij kontrolę nad Blazem, Picklem, Daringtonem, Zegiem, Starlą, Stripesem… a nawet nad kantującym Crusherem! Nadszedł czas, aby ścigać się z niesamowitą prędkością i walczyć o mistrzostwo lub rywalizować w grupie maksymalnie 4 graczy w trybie podzielonego ekranu! Zabawa toczy się dalej. Możesz przyspieszać, driftować, skakać i wykonywać akrobacje na niesamowitych trasach, takich jak Wyścig na Orlą Skałę, Pętla marzeń i nie tylko! Za pomocą klucza aktywuj wzmocnienia, aby użyć wyjątkowych umiejętności swojej postaci i przechytrzyć konkurencję. Ulepszaj Blaze'a i jego przyjaciół w warsztacie.A dodatkowo dzięki funkcjom edukacyjnym STEM oraz dostępnym opcjom sterowania, takim jak automatyczny tryb prowadzenia, młodsi gracze będą się świetnie bawić, odkrywając swoją drogę do zwycięstwa!