Blast'N Bounty
Weź udział w szalonej strzelance retro z przewijaniem ekranu w pionie jako Quad, żaba łowca nagród! Zdradzony przez swojego pierwszego oficera, były gangster Quad powraca po latach jako kosmiczny łowca nagród, obierając za cel 7 generałów mafii, aby wreszcie dokonać zemsty na ich osławionym obecnie przywódcy! Blast’N Bounty to strzelanka z przewijaniem ekranu w pionie, łącząca w sobie grafikę retro pixel art i low-poly 3D. Blast’N Bounty, gra inspirowana klasykami gatunku, oferuje unowocześnioną grafikę panoramiczną, dopracowane animacje i intuicyjne sterowanie, które jest łatwe do opanowania, ale wymaga wprawy, aby naprawdę pokonać ograniczenia Quada. Zdobywaj fiolki z ulepszeniami, aby zwiększać obronę statku, i pozyskuj różne drony, z których każdy ma unikalne zachowanie, które współdziała z Twoim głównym strzałem. Opanuj 8 wymagających poziomów! Pokonuj poziomy 7 generałów w dowolnej kolejności, zanim dojdzie do ostatecznej rozgrywki!