Blankspace
Blankspace to powieść wizualna typu escape room z elementami point-and-click. Wejdź w interakcję z Beryl, zbadaj otoczenie, rozwiąż zagadki i znajdź wyjście z dziwnie wyglądającego pokoju! Nie będąc pewnym, co robił poprzedniej nocy, Chris budzi się w dziwnym pokoju, przykuty kajdankami do rury. Nie rozpoznaje dziewczyny, która budzi się obok niego, ale wydaje się, że oboje są w podobnej sytuacji. Jaka jest ich historia? Czy uda im się wydostać?