Blackwood Crossing
"Blackwood Crossing to fabularna gra przygodowa w widoku pierwszoosobowym. Zapadająca w pamięć historia pełna intryg i tajemnic. Wcielasz się w rolę Scarlett, nastolatki próbującej odnaleźć swoją życiową drogę. Dziewczyna budzi się zdezorientowana, by stwierdzić, że wraz z młodszym bratem, Finnem, z niejasnych przyczyn znalazła się w jadącym pociągu. Jednak gdy do akcji wkracza tajemnicza postać, od razu staje się jasne, że nie jest to zwykła podróż. To początek magicznej wyprawy, głęboko powiązanej z życiem, miłością i stratą. Uczestnicząc w emocjonującym dramacie, w którym świat i możliwości rozwijają się w niezwykły sposób, musisz przyjrzeć się z bliska temu, co łączy Cię z Finnem. Jesteście sierotami i więź między wami zawsze była silna. Jednak dorastanie przyniosło z sobą nowe zainteresowania i zaczęliście iść własnymi drogami. Gdy stopniowo odkrywasz głębię cierpienia Finna, skutki Twojego oddalenia stają się wstrząsająco wyraźne."