Blacksad - Under the Skin (Xbox One)
Lata pięćdziesiąte – w Nowym Yorku znaleziono martwego właściciela klubu bokserskiego Joe’a Dunna. W tym samym czasie doniesiono o tajemniczym zniknięciu Roberta Yale’a, jego wschodzącej gwiazdy, który ma wejść na ring, by odbyć jedną z najważniejszych walk w swojej karierze. Sonia Dunn, córka Joe’a, która przejęła klub, musi sobie poradzić z problemami finansowymi. Dlatego zatrudnia prywatnego detektywa Johna Blacksada, by zbadał zniknięcie Yale. Ta mroczna sprawa zaprowadzi naszego detektywa do najciemniejszych i najbardziej ponurych kątków Nowego Jorku. Dzięki antropomorficznym postaciom i świetnie oddanemu, niesamowitemu klimatowi lat pięćdziesiątych XX wieku BLACKSAD: Under the Skin obiecuje niezwykle mroczną przygodę kryminalną odznaczającą się charakterystyczną atmosferą serii komiksów o tym samym tytule. Przeprowadź dochodzenie na swój własny sposób. Skorzystaj ze swoich kocich zmysłów w poszukiwaniu nowych wskazówek. Podejmuj decyzje w imieniu Blacksada i wpłyń na rezultat prowadzonej sprawy.