Black Legend
Poprowadź oddział najemników do przeklętego miasta Grant i pomóż utrzymującemu się ruchowi oporu w walce z zabójczym kultem fanatyków. Oczyść mgłę spowijającą ulice i wywołującą szaleństwo wśród ludności w tej ekscytującej strategii turowej RPG z alternatywną historią! - Badaj zniszczone uliczki Grantu, XVII-wiecznego miasta opartego na architekturze Nizin. Wspieraj ruch oporu w walce z kultystami Mefista. - Odkryj historię Mefista, groźnego Alchemika, który stworzył wywołującą szaleństwo mgłę i przysłonił nią całe miasto. - Walcz za pomocą alchemii ciała, opartej na starej teorii humoralnej. Opanuj cztery różne niestabilności i łącz je z atakami katalizującymi, aby zadawać wrogom ogromne obrażenia! - Odblokuj 15 grywalnych klas, z których każda poznaje unikatowe zdolności i obsługuje inny sprzęt. Opanuj te elementy, współdziałaj z innymi jednostkami i zostań ostatecznie wyzwolicielem Grantu! - Dostosuj swoją podróż, wybierając lekką rozgrywkę dla miłośników fabuły lub hardkorowe wyzwanie, które ukarze każdą pomyłkę.